2017. május 19., péntek

Folyt köv.



És persze azt gondolom, tényleg nem oktalan az üldözésem…

Folyatása a storynak tegnap:

Szoli randi volt, mint minden csütörtökön. Aztán gondoltam már múltkor, hogy meglepem egy fényképpel, de akkor nem volt idő rá, most viszont kattintgattam 2 képet a szoliban és el is küldtem neki. Ismerve, hogy úgy is a kezébe veszi a telefont és akkor majd jól megnézi és örülni fog.

De szép is lett volna. Sajnos nem így sült el.

Kép megcsinálva, elküldve, várva, hogy megnézi majd. A séta közben elő is vette a telefont, de volt egy nem fogadott hívása azt elintézte, bár gondolom látta a jelzést, hogy viber üzenet jött.

Séta közben aztán beszélgettünk mi van bent, kérdeztem mi van a főnökével. Neki is mindig szerelmi civódásai vannak. Bár az Ő üzeneteit néha megmutatja.  Érdekes, ott nincs titkolni való ugyebár….

Aztán gondoltam rákérdezek mi a helyzet „violácskával”, rég tett róla említést. Lehet elutazik török barátjához, de nem biztos, nem tudja mennyi időre, mert vagy nem figyelte amikor beszélt, vagy nem mondta…. Mindegy is. 

De aztán odaértünk a sulihoz, ott vártuk még, így leültünk az asztalhoz, kis beszélgetés. Telefon megint a kezébe került. Ezt azt csinált rajra, meg néztünk is rajta valamit. Látom ott a jelzés.

Amikor aztán mindennel végzett kérdeztem :

-A vibert nem nézed meg?

(Lehúzta a képernyőt, persze ott a jelzés violától üzenet, alatta az enyém. Erre felolvassa mit írt, hogy szeretné a török, hogy menjen, és néz rám. Én is nézek rá. Várom, hogy észrevegye, hogy Én is írtam)

-Csak kicsit üldözési mániám van!-mondja
-Mondanám nekem is!- válaszolom

Aztán nagy nehezen észrevette….

-Ja Te is írtál? jaj de jó a kép, de szép vagy.

De akkor már mindegy volt. Fel se tűnt neki, hogy Én is írtam, nem látta a szemétől.
Szar érzés volt, úgyhogy ettől egy kicsit félrehúzódtam és zárkózott lettem.

És akkor reggel megkérdezi van valami baj?
Mit mondhatnék…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések