2017. július 10., hétfő

Bakancs lista



Szerintem bakancs listából kétféle létezik. Az egyik az amit az ember saját maga állít össze, mit nem szeretne kihagyni az életéből. Felkerülnek, merész és kevésbé merész tervek. Lehúzódnak átíródnak rajta bátorságszintet tekintve. A másik viszont az amit a sors ír neki össze, és na ott azért nincs menekvés. Végig kell csinálni.

Na nekem erre a listára tegnap felíródott valami.

Hétvégére a jó idő miatt be volt tervezve egy Velencei-tó strandolás. Ide szoktunk menni, mert megfizethető a vonatjegy, és szabad strand ingyen van. jobb mint bármelyik budapesti strand vagyonokért. Múlt alkalommal a velencei tó korzón voltunk. Homokos part kialakítva, spar nem túl messze, de valahogy nagyon nyüzsi volt. Így arra szavaztunk most 1 vonat megállóval tovább megyünk Velence fürdőig. Nem az a part fogadott minket amire emlékeztünk, de mentünk a tömeg után. Jóval kisebb és családiasabb part várt ránk. Délre értünk oda, egy kis információs probléma miatt, így első dolgunk az volt, hogy na be a vízbe. Bár nagyon be volt borulva, de mindegy, ha itt vagyunk vízbe be.

Lépcső volt, és derékig ért a víz, alja iszapos szuper volt. Nem telhetett el 3 perc sem, éreztem valami van a lábujjamon. Megpróbáltam leseperni. aztán labdázás tovább. De még mindig éreztem. Aztán megint sepergettem, semmi. Olyan kinézete volt mint egy meztelen csiga, és azt is hittem, hogy az. De nem jött le, nagyon rátapadt. Sepertem semmi. Na és ekkor pánik. Jeleztem a páromnak veszett integetéssel, azonnal jöjjön oda, és segítsen. El se tudom képzelni milyen fejet vághattam, és milyen hang jöhetett ki a számon, de mire odaért (5 másodperc lehetett) már majdnem sírtam. Közben Ő: Áh csak egy hal! Én meg, nem ez valami más!!!!!Elém állt, megfogta a lábam, Én a hátában kapaszkodtam, és Ő is megpróbálta leseperni, de nem tudta. És nem tudta. És nem tudta. ÉS Én ettől újabb pánik. oh istenem mi lehet, ah ő sem tudja leszedni. És nem tudom meddig küzdhettünk ott, de aztán letépte. Akkor megvilágosodtam. Bizony egy PIÓCA volt. Eldobta és reszketve mentem azonnal ki a vízből, de a Fiúk is, és azok is, akik ezt a jelenetet végignézték körülöttünk. Sokk ért. Pióca itt a velencei tóban? Vérzett a foga nyoma. Két fognyom maradt. Kelletett egy óra mire visszamerészkedtem a vízbe. És el se tudom mondani mennyire féltem, és néztem a vizet.

Aztán szépen eltelt a nap, egyre fokozatosabban egyre több időt tudtam a  vízben tölteni, aggodalom nélkül.

Aztán haza, és fürdés hajmosás, napozás utáni, és körömlakk, és nagyfiú terelgetés. És lefekvés eljött Őt is be akartam kenni, mire szól:

-Anya, ne ijedj meg, de egy szöcske van a nyakadon. Egy zöld szöcske.

Azt a hessegetést amit előadtam, is érdemes lett volna felvenni videóra…..és nem lett meg, de aztán valami más állat lehetett, mert elkezdett repülni, és az Én Párom, ismét megmentett.

És ezzel azt gondoltam, jobb ha lefekszem aludni…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések