Ugrás a fő tartalomra

Hogy Én? Hova?

Szombaton olyat csináltam, mint még sosem. Elmentem egy rock lemezbemutatóra az A38-as hajóra. 

 

Egyrészt A38 szűz voltam még, másrészt szeretem a rock-ot, de mondjuk soha nem mentem volna el egy koncertre. Így aztán ezt is ki kellett próbálni.

De persze ha ez ennyire laza lett volna, akkor most nem írom ezeket a sorokat.

Merthogy mégiscsak 45 leszek idén. Mostanában nagyon foglalkoztat ez, és hiába nem érzem magam annyinak, a számok nem hazudnak. Ennyi.

A rágódásom oka, hogy pont azért, mert nem érzem magam annyinak, mindenféle hülyeségben benne vagyok, és elképesztő dolgokba megyek bele.

És ez a koncert is ilyen volt, de akkor kezdem a bevezetéssel szokás szerint. Régóta nyaggatott az instagram, hogy helló, van itt ez a Treads, gyere-gyere. Nem érdekelt. Aztán az egyik ismerősöm insta sztoriban kitett egy treads szöveget. És ekkor jött el a pillanat, hogy megnézzem, akkor mi is ez.

Ez az instagramnak egy csevegős alkalmazása, gondolatmegosztás folyik rajta, de kb, mindenről ami az eszedbe jut éppen. Picit olyan mintha a körülötted lévő emberek gondolatait olvasnád.

És meglepően intelligens emberekbe futottam bele vannak komoly eszmefuttatások és komoly gondolatok is, a sok komolytalan mellett, de ezek meg pont arra jók, hogy a nap végén amikor fáradt vagy felröhögj egy-egy hülyeségen.

Na ezen a felületen egy srác osztotta meg, hogy a zenekarának 6 év meló után végre készen van az album, tessék hallgatni spoty link is jött, és hogy lesz a lemezbemutató koncert mindenkit szeretettel várnak, és után egy kis beszélgetésre.

Így első körben meghallgattam azt ami már a spotyn fent volt: Autopilot néven találjátok meg őket.

Meglepően kellemes volt, így aztán visszajelzésemre kaptam egy feliratkozó linet amikor online kijön az új lemez. Azt kell mondjam az is nagyon szuper volt. Így aztán azt gondoltam, mivel szabad hétvége, akkor hajrá, és mivel csak 2500 volt a jegy, semmit nem veszíthetek, hajrá. Meg is vettem a jegyet.

Aztán huss gyorsan eltel a 3 hét, és már jött is a szombat este. 

És akkor elmesélem milyen egy ambivertáltnak elindulni:

Juj de izgi, persze megyek, jegy megvéve. Oh, biztos jó lesz, posztolgatás a bejegyzésre, hogy megvan a jegy megyek, ki jön még? Semmi reakció, kétségbeesés. Mindegy lesz még ott ember, no para. Közeledik a szombat, meghívó ember újra posztol, újra reagálok, senkitől semmi. Megnézem a facebook oldalukat, érdeklődő 276, ott lesz 52. Jól van, okés, menni fog ez, lesz még ott ember. Közben próbáltam megnézni milyen is az A38, és pontosan hova is esik, szerencsére budai oldal jól van, minden okés lesz. Gondolkozom kit hívhatnék el akit érdekel, még a jegyet is kifizetném neki, de senki. Eljön a szombat reggel, most megint nagyon várom, ráhangolódásként egy-két számot meghallgatok. Élvezem. Közeledik az este, minden mással foglalkozom. Van két elő zenekar, ők csak fél 10-kor kezdenek, a terv a 9-es érkezés. Google elkanyarít végig a villamossal, jó nem baj, jó lesz, mikor kell indulni, nézem, rendben fél 9-kor. Fél 7 vacsi, fürdés, haj beállít, esőt mond és nagy szelet, ruhaterv módosítás, akkor nem az, mert megfagyok, de akkor mit vegyek fel? Oh fekete, mégiscsak rock koncert ez, de erre még mit, hogy ne fázzak, vajon a hajón milyen az idő? jó, jó lesz ez, túl takar mindent, nem jó, mi legyen? ez, ez jó lesz, kint van a fél mellem, mit vegyek rá. Jézusom, mint egy vén rocker mami, basszus, el se megyek! mit gondoltam egyáltalán? ennyi idősen? De igen elmegyek nincs ezzel semmi baj, picit szexi, de valamit magamra veszek még. Oh ez ez perfekt, kis semmi dzseki maradhat rajtam, és odafelé se fogok fázni. Jó okés minden megvan, még szemtus, hogy akkor már minden perfect legyen. Indulás, basszus esik, de akkor maradok. Lépcsőházból ki, tomboló szélvihar, végülis visszafordulhatok még, senkinek sem fokok hiányozni, hiszen egyedül megyek. És egyébként is mit csinál az ember egy rock koncerten. Üvölteni kell? vagy kiabálni, vagy hajat lobogtatni? Na jó csak a villamosig bírjam ki, okés jön is, felpattantam. Jól van, most már tuti elmegyek, bármi is lesz, szakad éppen, megyek egy kört a villamossal, nem nem, szépen leszállok, ernyőm van, nem lesz gond. Ott már ember nincs, mindenki biztos bent van már, végén kiderül későn jöttem. Na jó, akkor menjünk el addig, macskakő, magas sarokban szenvedés, azt sem hiszem el senki nem jelezte ezt még, itt akkora bulik szoktak lenni, bokád meg kitörik mire odaérsz. Hú bakker, most már azért is bemegyek, mert megfagytam.

És láss csodát bent voltam, és az feszkó huss. Mindig ezt csinálom. Elirányítottak, ruhatár 200 ft, de többen le se adták a kabátjukat, azt gondoltam kötelező, készültem is apróval egyébként.

És akkor lássuk, pici terem, bent sötétség, ez előny, és egy bárpult. Rock koncert tehát sör, más nem illik ide, fél litert meg tudok inni majd. Nem volt vészes az ára sem, közben pakol a zenekar, egyik le a másik fel, meglátom aki elhívott, most menjek oda vagy később? A később mellett döntöttem, így maradnom kell végig. A tömeg is megérkezett szépen, a családias tömeg a családias helyre. És akkor el is kezdődött.

Az emberek nagyon érdekesek voltak számomra, az első 2 sorban előrementek a „táncoló” emberek, már amennyire lehet erre táncolni, de alap fejrángatás pogózás az megvolt. Harmadik sortól az ötödik sorig a ritmusra nagyon bólogatás, hatodik sortól a visszafogottabban, így én is ritmusra belógattam, és közben néha a lábammal is nyomtam a ritmust az utolsó sorban. Tehát felvettem a gépház szagát, és huss eltelt a kicsit több mint egy óra. Döbbenet, még jól is éreztem magam, majd jött a bemutatkozás, kis beszélgetés, és fél 12 után már itthon is voltam.

Szóval rettentő büszke vagyok magamra, hogy egyedül kimozdultam, és elmentem, és ott voltam, és azt hittem nem is illek oda, közben meg mégis.

Jó volt!

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Genf

 Ismét nagyon fáradtan, de mégis feltöltődve, de nem kicsit.  Ma Genf felé vettük az irányt, és mennyire jól tettük. Volt cél, de mégis. Merthogy Genf Nekem a kis Párizs.  Genf volt, hogy egy ideig Franciaország fennhatósága alá tartozott. És ezt tökéletesen meglátszik az építészeten. Ugyanazok a ház típusok, a fém korlátokkal, Ha bekötött szemmel vitt volna valaki ide a városka közepébe, nem biztos, hogy egyből azt mondom, hogy na ez tuti nem Párizs.  Nagyon az a feeling, kezdve az igazán igényesen öltözött idősebb, de valamit is magára adó fickókkal. És amikor nagyfiam éppen párt keres nekem, és azt mondja legyen 50 éves, akkor max ilyet tudnék magam mellé elképzelni. De persze tudjuk hol hibázik a rendszer, az ilyen korú pasiknak, pont nem az Én korombeli nő kell. Lépjünk is tovább. Még be se értünk a városba, és máris elvarázsolt, és pont a volt francia vonatkozás miatt, itt is francia a nyelv, kivétel a frankos fizetés, és hogy EU-n kívül vagy, így net is is nuku. Persze ha előfiz

Annecy

Ma végre kimozdultunk az eső alól, és szó szerint. Elmentünk oda, ahol nem esik.  A választott város pedig nem més mint, Annecy Franciaország gyöngyszeme, a francia Velence.  Az óváros rész ugyanúgy vízre épült, mint Velencében. Most lényegesen alacsonyabb itt a víz, látszik is, hogy mennyire tiszta, elképesztő. Aki egyébként videót szeretne látni, kérem a tik-tok-on nézzen, kövessen.  Az óváros, nagyon szép, édes kis alacsonyabb házakkal. Egyébként maga a város, látszik, hogy a turistákra alapul, a legtöbb ház aljában valami souvenir shop. Szokásos tömeg. Nagyon kedves város egyébként, ha azt a szépségét meglátod ami valóban ott van. A vadregényes kis utcákkal, a nagyon helyes spalettás ablakokkal. A lépcsősorokkal, és jó hangulatokkal. Teszek ide képeket, mert elég fáradt vagyok, kb, ennyit tudok írni csak... Sorry.