Ugrás a fő tartalomra

Dánia

Nem újdonság, talán írtam is már itt, hogy szülinap más országban. Így lett ez most is, és csak mint általában a kis kiruccanások, így alakult. 

Szüleim és Nővéremék ugyanis el Dániába kocsival. Felfedezni azokat a helyeket, ahol anyukám Apukája, az Én drága nagypapám ott állomásozott a társaival, és családi legendárium, hogy gyalog jött haza drága Nagymamámhoz. Szerelem a köbön.

És akkor úgy lett, hogy jött egy hírlevél olcsóbban lehet adott napon repjegyet venni wizz air, így megnéztem, de a kereső feldobott egy másik légitársaságot is, így végül Ryanair. Mondhatnám kificcentünk aug 21 meló után, azaz este fél 8-kor indulással, és 24 haza este 8:30-as indulással.

Leírhatatlan.

Nem Koppenhágában volt a szállás, hanem 1 óra autóútra Klint Bakkekrnél, és ez volt a jó. Mert egy filmbéli díszletbe cseppentél, ahol mindig fúj a szél, és mindig felkel vagy lemegy a nap, és a szobát bevilágítja a hold fénye.


Ez a hely, ahogy látod is, pont kellett és gondolkodásra ad okot. Amúgy is számvet az ember, még ha egy rövid pillanatra is, de szülinapi „mi van velem” gondolat azért végigfut. Ez a hely erre pont alkalmas.

Az, hogy van a világon olyan hely, ahol az emberek mosolyognak és kedvesek. Amikor rád köszönnek, a szemedbe néznek. Még a futó is, mosolyog és beinteget a kocsiba. 

Hogy mindegy milyen korú embert kérdezel, tud angolul és munkáját félbehagyva, pofavágás nélkül segít.

Hogy a szelektívet lehet gyűjteni, hatalmas kukába, az utcán külön rész a műanyag flakonnak.

Hogy amikor az emberek sorban állnak, nem tolonganak, és nem harsognak a várakozás miatt. 

És pont az ilyenek miatt, azt a nyugodt energiát érzed a levegőben, ami a mi hazánkból nagyon is hiányzik.


Ha már ott voltam és egy ilyen csoda stég volt, nem hagyhattam ki, hogy a fagyos északi tengerben megfürödjek. Aznap természetesen nagyon hideg volt, de akkor és ott, ez kihagyhatatlan volt szülinapi fürdőzésnek.



Születésnapomon pedig kimaxoltam a lehetőségeket és Dániában reggeliztem, hogy aztán Svédországban ebédeljek. Átkeltünk az Oresund hídon és a tenger alatt.

Malmő szintén a nyugalom szigete, és a tisztaság mintapéldánya.

Remek nap volt, amit zárásként a svéd ikeában lámpavásárlással zártunk.

És záró napként Koppenhága várt ránk, mert a repülő onnan indult vissza este. Csak annyit tudok mondani, nézem a repjegyet, hogy oda is kificcenjek hosszabb hétvégére.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Bumble 1.2

  És akkor jöjjenek az első tapasztalatok a randiappal kapcsolatban: Úgy látom, hogy attól, hogy valaki bejelöl engem, és én is bejelöltem őt, és chat-et indítok, az semmit nem jelent. Ez nekem azért furcsa, mert elvileg ez app azért van, hogy ismerkedj, tehát mondhatni várod mi történik, látod, hogy valaki like-olt, látod, hogy valaki írt, de akkor miért nem veszed ezt figyelembe? Ezt még nem értem. Bár, ma kaptam erre egy rövid választ a threads-en: mellettem beszélget 6 másikkal. És ezzel nekem nincs bajom, mert éppen pont 6 chatben vagyok benne. De Én ha úgy van, mind a 6-al tudok egyszerre csevegni, még az offline életem ellenére is. Multitasking….. Túllépek ezen. De a pasik nem túl aktívak ilyen téren. Mondhatnám, akkor hagyjuk is, végülis ez is egy jel nem? És akkor lássuk a vidámabb felhozatalt. Van bio, amit nem kötelező kitölteni, de vannak, akik igenis élnek ezzel a lehetőséggel:     Alapvetően kolléganőm azt mondta, figyú legalább kreatívak, ami persze igaz. D

AppRandi 2 és 4

Csendben voltam, mert gondoltam hátha alakul a dolog, de ma lezárásra került, így kiérdemelte itt a pozíciót, hogy írjak róla.  Innen folytatom: És akkor ma este randi 2, két fekete ponttal indulásos lesz, kíváncsi leszek. A két fekete pontot a következőkkel érdemelte ki: 1, az este hetes találkozót áttette fél 10-re.   2, Majd találunk valami nyitva lévő helyet a király utcában, mondta kiérdemelte a másodikat. Így indultam neki, de úgy voltam vele, rajtam ne múljon már ez, tényleg nyitott vagyok kompromisszumra képes. Így aztán fél 10 Liszt Ferenc tér. Legalább időben érkezett már ez is valami. Viszont farmer rövidnaci, mintás póló, sportcipő.  Ez nekem azért furcsa, mert okés, hogy ilyen esetleg a hétköznapokban, és ezzel nincs is bajom, de ez egy első randi, ahol magadból a maxot hozod ki.  Mert ha meg így nézem, ez a max és ennél már csak lentebb van, akkor jaj.   De okés, ne kötözködjek este fél 10-kor. Viszont megjegyzésre került, mennyire csinos vagyok, és esetleg így is tudok i