Ugrás a fő tartalomra

Van fél órám, dolgozik a hajfesték…


Míg kapcsolódom saját magam energiájával, és elmélkedek a rendbehozásomon, adódott egy lehetőség, hogy a szüleimmel Hajdúböszörményben töltsem a gyermekmentes hétvégét.

Természetesen igent mondtam, a véletlenekben már régóta nem hiszek, de talán nem is hittem sohasem. 

Így pénteken fél napos meló után az első esős hétvégén elindultunk, és mindenféle útlezárásokon át, terelések közepette egyszer csak odaértünk.

Vonzott a meleg víz nagyon.

Régen nagyon fázós voltam, most valamivel jobb, Apukám szerint változó kor, és jön majd megint a megfagyok időszak, nyugi.

Azonnal lementünk a vízbe, míg Apukám családfás rokonokhoz el. Így kettesben maradtam saját Anyukámmal, és meglepően őszinte beszélgetés volt, a rá váró mellműtét (rák) érzéseiről.

Nagyon örültem neki, hogy beszélünk róla, másrészt terelte a figyelmemet a délben kapott elbocsátó szép üzenettől, az éppen aktuálisan „lehet ebből valami” pasitól, másrészt jó volt érezni a végtelen bizalmat. 

Mai napig nem volt időm kisírni magamból a legfrissebb pasi ügyet, de eljön az idő biztos vagyok benne.

Könnyed vacsi, addigra Apukám is visszaért.

És távolról figyelő, vigyázó lelki társ felhívott az előző posztom kapcsán. Rendkívül jól esett. Igen Te ott aki olvasol. Köszönöm, hogy figyelsz rám, és ha kell itt vagy, megjelensz.

Rettentő jó visszacsatolás volt, hogy másnál sem zöldebb a fű pasi keresés ügyben, meg úgy egyáltalán, hogy mindenkinek megvan a maga kis cipelni valója. És nem kárörvendés, szó nincs erről, csak egy idő után felmerül bennem, hogy valamit nagyon rosszul csinálhatok, vagy mi lehet velem, hogy most ennyire nem találom magam a saját életemben….

Ez jó visszacsatolás volt, hogy ácsi, nem nem. Ilyen most a világ, no para. Nem mellékesen úgy beszélgettünk mintha minden héten dumálnánk, és folytattuk ott ahol múlt héten abbahagytuk. Közben meg, elröppent néhány év…

Így aztán a további áztatásba, jóval nagyobb lendülettel vetettem bele magam, nagyon figyelve a kötelező kijövetelekre, mert nagyjából két éve ugyanitt megjártam nagyon a túlfürdőzéssel.

A szombat egész nap a vízbe be, és onnan ki, szaunába be, és onnan ki menetrend volt.

Kellett. Közben beszélgetés, és a csendes pillanatokban figyeltem az embereket.

A fürdőben az esetek többségében ránézésre Én lehettem a legfiatalabb. Nem tudom miért van ez így? El kell jutni egy bizonyos életkorig, hogy áztasd magad? Miért csak akkor jönnek az emberek ha gond van, ha már gond van?

A legtöbb öreg, meghajlott hát, nem túl stabil járás, vagy éppen túlsúly, nehézkes járás.

Lesz vajon olyan generáció aki ennél fitteb lesz öregkorára?

Social felületen is feltetem ezt a kérdést, de hiba volt kettőt kérdezni egyszerre, mert nem ért el mindenkihez, csak az első kérdésem. 

Úgy érzem a saját generációm azért már jobban figyel. Igaz sok a túlsúlyos, és sört ivó, nagy zabáló ember a generációmban, de van bennünk egy „mert megérdemlem” bús -ság. Mi sokszor bánatunkban iszunk még, és az evéssel is az van, hogy mert megtehetjük.

De talán a gyerekeink, akik már jóval többet mozognak mint mi, és jobban odafigyelnek mi kerül a tányérra, és az alkoholtól már egész messze állnak.

Vajon akkor is lesz kellettje a gyógyfürdőknek, ha az emberek többsége már nem az a tipikus öreg?

Vajon mi a 40-50-esek többsége miért nem tekint előre, és miért a mának él ilyen téren? 

---

A szállást picit ecsetelem. 3 fős apartman, azaz 2 fő + 1 pótágy. Ami mint kiderült, egy nappali fazonú kanapé lenyitva. Ez máris megindokolja, hogy miért lógtam le róla a 172 centimmel, és miért volt 1/3 részen egy kemény léc a fekvőhelyen. 

Ma ápolom a derekamat….

Az evőeszköz fiókban kiszámolva 3 villa, 3 kés, 1 teáskanál volt. Volt kávéfőző, de kávéscsésze semmi, a magyar nép amúgy is a hosszú kávéra szakosodott nem? Így a kiszámolt 3 különböző bögre a célnak megfelelt. Természetesen, ha már a teádat kiittad belőle.

A honlapon nem találtam meg, így az egész mennyi csillagot képvisel, de leginkább mínuszban számolnám.

Hogy lehet egy szállást adó hely, egy gyógyfürdő fölött ilyen minőségben?

A hétvége jó volt, mindent leszámítva, és sorsügyileg meg főleg, mert itthon azt hiszem a depibe temetkeztem volna.

Mindig csak remélem, hogy legalább feleennyi megnyugvást tudok Én is nyújtani a szüleimnek, adott esetben a saját gyerekemnek, pusztán a jelenlétemmel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Bumble 1.2

  És akkor jöjjenek az első tapasztalatok a randiappal kapcsolatban: Úgy látom, hogy attól, hogy valaki bejelöl engem, és én is bejelöltem őt, és chat-et indítok, az semmit nem jelent. Ez nekem azért furcsa, mert elvileg ez app azért van, hogy ismerkedj, tehát mondhatni várod mi történik, látod, hogy valaki like-olt, látod, hogy valaki írt, de akkor miért nem veszed ezt figyelembe? Ezt még nem értem. Bár, ma kaptam erre egy rövid választ a threads-en: mellettem beszélget 6 másikkal. És ezzel nekem nincs bajom, mert éppen pont 6 chatben vagyok benne. De Én ha úgy van, mind a 6-al tudok egyszerre csevegni, még az offline életem ellenére is. Multitasking….. Túllépek ezen. De a pasik nem túl aktívak ilyen téren. Mondhatnám, akkor hagyjuk is, végülis ez is egy jel nem? És akkor lássuk a vidámabb felhozatalt. Van bio, amit nem kötelező kitölteni, de vannak, akik igenis élnek ezzel a lehetőséggel:     Alapvetően kolléganőm azt mondta, figyú legalább kreatívak, ami persze igaz. D

AppRandi 2 és 4

Csendben voltam, mert gondoltam hátha alakul a dolog, de ma lezárásra került, így kiérdemelte itt a pozíciót, hogy írjak róla.  Innen folytatom: És akkor ma este randi 2, két fekete ponttal indulásos lesz, kíváncsi leszek. A két fekete pontot a következőkkel érdemelte ki: 1, az este hetes találkozót áttette fél 10-re.   2, Majd találunk valami nyitva lévő helyet a király utcában, mondta kiérdemelte a másodikat. Így indultam neki, de úgy voltam vele, rajtam ne múljon már ez, tényleg nyitott vagyok kompromisszumra képes. Így aztán fél 10 Liszt Ferenc tér. Legalább időben érkezett már ez is valami. Viszont farmer rövidnaci, mintás póló, sportcipő.  Ez nekem azért furcsa, mert okés, hogy ilyen esetleg a hétköznapokban, és ezzel nincs is bajom, de ez egy első randi, ahol magadból a maxot hozod ki.  Mert ha meg így nézem, ez a max és ennél már csak lentebb van, akkor jaj.   De okés, ne kötözködjek este fél 10-kor. Viszont megjegyzésre került, mennyire csinos vagyok, és esetleg így is tudok i