Ugrás a fő tartalomra

Megérkezett.

Amikor alapból szar heted van, mert nem is vagy jól, és nem is úgy jönnek össze a dolgok, ahogy annyira szeretnéd, sőt ugye bankkártya nélkül ülsz (klikk), akkor igazán nem hiányzik már semmi más. De akkor azért megérkezik az, amire alapvetően az egyik fél biztosan évek óta vár már. Az a bizonyos válási papír.  

Amikor tudtomra jutott a levél megérkezése, eléggé elöntött a víz. Ami aztán a melóhelyemen az első emeleti mosdóban ki is folyt a szememből egy pillantásra. Igen sírtam. Magától a tudattól, hogy ez a pillanat is eljött.

Most péntek este van. Most jutott hozzám a levél, és most volt lehetőségem elolvasni.

Mit is mondjak? Szilveszterkor nem bontottam pezsgőt, mert nagyon nem úgy alakultak a dolgok. Most felbontottam, erre inni kell. Még akkor is, ha meg meg kell szakítanom a gépelést a könnyek miatt.

Nem azért sírok, mert tőle kell elválnom. Nem vagyok szerelmes belé már, erre rájöttem. Szeretni fogom valahogy máshogy és egyszerre gyűlölni is, amíg élek. Még most is, ha nehéz helyzetbe kerülök, azonnal az villan be, hogy bassza meg, nem hiszem el. Ha nincs ez a kurva válás, akkor ez most nem lenne. És nem kellene ezzel a helyzettel szembe néznem, amit aztán jó lenne, ha meg is oldanék EGYEDÜL. Persze tisztában vagyok vele, hogy ha nincs a válás, akkor sokkal másabb helyzet lenne, de köszönöm szépen nem kell vigasztalni. Mert ez nem vigasztaló.

Maga a tény bosszant, hogy válás van, hogy elvált ember leszek. Egy kudarca az életemnek ez. És írtam már, számtalan olyan bélyegek kerültek rám, amivel rendszeresen szembesülök. Mint hogy elhagyott, tehát nem voltam jó feleség, vagy elhagytam magam. Egy fiatalabbra cserélt le, tehát megöregedtem. Hogy nem adtam meg neki mindent és ezért keresett mást… és tudnám még folytatni órákon át. Ezek a megjegyzések bizony a mai napig megtalálnak.

Szóval égette a táskám fülét hazafelé jövet, de kénytelen voltam kinyitni, hogy tudjam mi vár rám, milyen lehetőségeim vannak, ha egyáltalán vannak. Olyan ez az érzés, mint amikor be kell menned fizetésemelésért, rohadtul szeretnéd, ha ez magától elintéződne, de azt is tudod, ha nem mész be, nem lesz több fizetés. Vagy amikor rájöttem szülés előtti éjszakán, hogy bakker, nincs visszaút, holnaptól megváltozik minden.

A legbántóbb mondat, mindjárt megszámolom ….19 oldalas papírhalomban. 

Idézem: „ A házasság felbontását a házasság teljes és helyrehozhatatlan megromlásához vezető okok vizsgálata nélkül, azaz közös megegyezés alapján.” 

Illetve: „Házasságunk teljesen megromlott, helyreállítására nincs kilátás.”

Milyen szavak ezek? „helyrehozhatatlan megromlás” mondanék erre kacifántosat.

Mennyire érdekes, hogy két ember, aki együtt élt 18 évet, mennyire máshogy tudja látni a helyzeteket.

Hát jól van. Egyébként személyesen kell megjelenni majd, adott napon adott időpontban. És igazat kell mondani. És mivel hazudni nem tudok, ezt fogom tenni, csak óvatosan bíró úr a kérdésekkel…

Én sem szeretném ezt már rendbe hozni. Ahhoz túl sokat bántott, hogy azt gondoljam ezt bármikor is meg tudnám bocsátani neki. És nem csak engem bántott ezzel az egésszel, hanem a saját gyerekét. Itt meg anyaoroszlánként semmi más dolgom nincsen, mint őt, teljesen és felülmúlhatatlanul megvédeni, amíg élek.

Sokat gondolkodtam, és vannak helyzetek, amikor most is, hogy ez az egész házasság azért kellett, hogy legyen nagyfiú. És lehet, ez mindent megér, sőt biztosan. A sok fájdalmat a házasság alatt, és azt a rengeteget utána. A sok könnycseppet, amit ejtettem, amivel a Velencei tavat újra lehetne tölteni, de jó is lenne…. A sebeket a szívemen, és a mély karcolásokat a lelkemen. Így nem tudom azt mondani bárcsak anno ne szerettem volna bele, bárcsak ne adtam volna oda mindent magamból, mert akkor nem lenne itt (bár most nincs itthon), de nem lenne a mindennapjaimban az a csoda ember, aki van.

Érte megérte.  ÉRTE igen.

Az írásom nevek említése nélkül történt, anonim, ha valaki hasonlóságot lát az életében a leírtak alapján, az pusztán a véletlen műve.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Genf

 Ismét nagyon fáradtan, de mégis feltöltődve, de nem kicsit.  Ma Genf felé vettük az irányt, és mennyire jól tettük. Volt cél, de mégis. Merthogy Genf Nekem a kis Párizs.  Genf volt, hogy egy ideig Franciaország fennhatósága alá tartozott. És ezt tökéletesen meglátszik az építészeten. Ugyanazok a ház típusok, a fém korlátokkal, Ha bekötött szemmel vitt volna valaki ide a városka közepébe, nem biztos, hogy egyből azt mondom, hogy na ez tuti nem Párizs.  Nagyon az a feeling, kezdve az igazán igényesen öltözött idősebb, de valamit is magára adó fickókkal. És amikor nagyfiam éppen párt keres nekem, és azt mondja legyen 50 éves, akkor max ilyet tudnék magam mellé elképzelni. De persze tudjuk hol hibázik a rendszer, az ilyen korú pasiknak, pont nem az Én korombeli nő kell. Lépjünk is tovább. Még be se értünk a városba, és máris elvarázsolt, és pont a volt francia vonatkozás miatt, itt is francia a nyelv, kivétel a frankos fizetés, és hogy EU-n kívül vagy, így net is is nuku. Persze ha előfiz

Annecy

Ma végre kimozdultunk az eső alól, és szó szerint. Elmentünk oda, ahol nem esik.  A választott város pedig nem més mint, Annecy Franciaország gyöngyszeme, a francia Velence.  Az óváros rész ugyanúgy vízre épült, mint Velencében. Most lényegesen alacsonyabb itt a víz, látszik is, hogy mennyire tiszta, elképesztő. Aki egyébként videót szeretne látni, kérem a tik-tok-on nézzen, kövessen.  Az óváros, nagyon szép, édes kis alacsonyabb házakkal. Egyébként maga a város, látszik, hogy a turistákra alapul, a legtöbb ház aljában valami souvenir shop. Szokásos tömeg. Nagyon kedves város egyébként, ha azt a szépségét meglátod ami valóban ott van. A vadregényes kis utcákkal, a nagyon helyes spalettás ablakokkal. A lépcsősorokkal, és jó hangulatokkal. Teszek ide képeket, mert elég fáradt vagyok, kb, ennyit tudok írni csak... Sorry.