Ugrás a fő tartalomra

Lezárom a májust...

 

...vagy inkább most már azt mondom, megnyitom a teremtő, sikeres, boldogságos, sok mosolygós júniust.

Összegzem ezt a záró hetet. Kedden reggel végül azt gondoltam, vagyok annyira jól, hogy elmenjek dolgozni. Igazából otthon sem szerettem volna maradni egyedül, felügyelet nélkül, meg a nap is sütött reggel, így nagyon optimista voltam. De végül keserves délelőtt következett. Folytatódtak a has görcseim, a víz kiver szakaszok, és a hangulatingadozásaim. Csak 3x sírtam el magam a semmin. Azon voltam egy kis egyeztetéssel, hogy délután a háziorvosi rendelőben zárom a napot, de végül az alma és keksz megtette áldásos hatását, és délutánra voltam annyira jól, hogy inkább hazafelé vegyem az utat. Nem mellékesen, egész nap kigombolt nadrággal ültem.

Mire hazaértem délután, egy egész furcsa jelenségig jutottam. Szombat óta nem festettem a szempillámat, mert nagyon folyt a szemem, és amikor ki is mozdultam, igyekeztem baseball sapkát felvenni, meg napszemüveget. Azt tudni kell, hogy az emberek többségének fekete szempillája van. Anyukám és Én sem tartozunk a többség közé, nekünk színes, Én esetemben halvány barna. Többek között, ezért is festem be feketére. Tehát szombat óta nem festettem, így idő is volt arra, hogy a festék teljesen lekopjon. Viszont eljutottam oda, ahogy Én hívom, hogy halszemem lett. Az összes szempillámból eltűnt a szín, azaz testszínű lett. Albínós jelleggel. De olyan fura volt, hogy semmi szempillám nincsen, hogy amikor hazaértem és nagyfiú rám nézet, csak annyit tudott mondani: -„Jézusom Anya, tiszta szájönszfiksön. Mi van a szemeddel?” Így az otthoni szemcseppel igyekeztem bármit is csinálni vele. Este összeszedtem magam a nyelvórára, és alig vártam, hogy az ágyban kössek ki.

Szerdán ismét pirítóssal kezdtem a napot. Szerintem az éves pirítós mennyiséget ez alatt az időszak alatt tuti beviszem. Egyébként is gondoltam itt az idő, hogy összeszedjem magam, így újra a tükör előtt kötöttem ki. Viszont ott álltam a szempillaspirállal, hogy okés, de akkor most mit is? Így a szokásos mozdulatokkal tettem némi kísérletet arra, hogy valamit kifessek, majd amit sikerült a bőrömre kenni, azt leszedjem. De az eredmény magáért beszél: „Anya, végre megint van szemed!”

És ismét bizakodva indultam a napnak. És jelzem egész jól voltam már. Online orvosi egyeztetésre, hogy hogyan vagyok, lassan ki is derült, hogy úgy néz ki az új COVID-dal feküdtem szombaton. Az a helyzet, hogy bennem is felmerült, de gondoltam Én ilyen tünetekkel? El is hessegettem. Bár rettentő gyanús volt, hogy a szokásos gyógyhúslevest nem kívántam, sőt rágondolva émelygés jött rám. Illetve  a jó kis népi pálinka kúra, sem segített semmit.

Viszont így, utána is olvastam, és meglepően friss áprilisi cikkeket találtam, miszerint is: az új Covid, megfázásos tüneteket produkál, jóval enyhébbeket. Szem problémákat, és esetleg hasi. Szóval minden pipa, azaz megvolt.

Ennek persze az lett a vége, hogy kaptam egy recept köteles szemcseppet, amiért be is ballagtam a gyógyszertárba hazafelé. Sorszám, sorra kerülés, pötyögés, hiánycikk. De van remény, csak ugyanezzel a hatóanyaggal írassak fel másikat. Kiálltam, telefonáltam, várakoztam, kimentem. Majd vissza, sorszám, sorra jutás másik ablak, pötyögés, még pötyögés, még pötyögés. Ez is hiánycikk, és ennek nincs helyettesítője. Kiálltam, telefon, másik oldal tovább telefon, várakozás, kimentem, majd telefon ismét, okés mehetek vissza. Sorszám…. és ekkor a biztonsági ember már nem kicsit kezdett el követni, hogy mégis mit csinálok megint itt. Sorban állás, sorra jutás, és láss csodát megvan az új szemcsepp.

Közért, haza, vacsora. Majd antitest-teszt rendelés. Hiszen ha COVID volt, akkor lett ellenanyag, lássuk igaz-e bármi is. Ehhez viszont wolt app kellett, amit már letöröltem, így röpke 20 perc alatt sikerült is megrendelnem, két utcányira tőlem a tesztet, el is indult 15 perc és a kezemben lesz. Valóban így volt, lent vártam a futárt, levittem a szelektívet legalább. Egyébként mindig lemegyek a futár elé, bármilyen idő is van, ne kelljen fellépcsőzni neki. Szóval felértem, bemosakszom, és akkor lássuk. Kinyitom a dobozt és akkor veszem észre, ez orrban turkálós. Bakker az nem lehet, nem jót rendeltem? Megnézem az appban, és a honlapon is, végül kiderült nem ezt rendeltem. Szuper, hívom a céget semmi, ekkor veszem észre, 5-ig van ügyfélszolgálat, ekkor már elmúlt 7 is. Végül az appban megtaláltam a kiindulási címet, és a másik telefonszámot. Oh nagyon sajnálják, de akkor azt kellene, hogy felhívom a wolt központi számát, jön majd egy futár, elviszi, elmegy oda, és elhozza a másikat. Végül megbeszéltem, hogy ha nem okoz gondot átsétálnék, mert 5 percre vannak kb. Ja okés, így aztán kis sétával kicseréltem. Egyébként valóban nem Én lennék, ha sima ügy lett volna….

Csapó kettő bemosakodás, és nekiültem. 2 csepp vérre lett volna szükség, de hiába szúrtam meg az ujjamat, vér az volt, csak nem csepeget. Így aztán gombostű, lefertőtlenítés kis lánggal, majd másik új, nagy kínkeservesen aztán kicsikartam 2 cseppet, és 15-20 perc. És láss csodát, 3 csík lehet a max, 3 csík lett. Amikor nagyfiú hazaért neki is teszt, szintén 3 csík, tehát ellenanyaggal felruháztuk magunkat.

Eltelt aztán a csütörtök, amikor is estére már rendesen éhes lettem, így vacsoráztam, és szerencsére semmilyen kellemetlenséggel sem járt utána sem.

Pénteken pedig nagyon bátor voltam, és nem pirítós volt a reggeli, hanem alma-szamócával és cornflakes-el, mézzel. Ebédre azért a szokásos, főtt burgonya.


Pénteken aztán nagy boldogan elindultam haza, amikor is a szandálom konkrétan a 10. lépésnél azt mondta nyik, és elszakadt. Hogy pontos legyek az egyik pántnak a ragasztása off, elengedte magát. Mint mondjak, kádas nevetésem volt egy cseppet.

Szombat reggelt pedig a covid teszttel kezdtük, minden negatív, de érzem is, hogy már igen túl vagyunk rajta. Eléggé a szombathoz képest.

Viszont el vagyok tiltva, az intenzív mozgástól, és a plazmaadástól is hetekre. Kímélő üzemmód.

Mindeközben megjegyezném, hogy a papucsom az ominózus keresés utáni nap (klikk) meglett. És minden este nagy szemekkel keresgéltem a cigaretta tartómat. Semmi.

Ma viszont nem várhatott tovább, hogy az összes polcot lepakoljam, úgy is le kellett törölni a port, és láss csodát meglett. Egyébként ahol előkerült, ott néztem anno, kifejezetten emlékszem. Inkább azt mondanám visszavarázsolódott, ha értitek. De legyen így, ez van. Lényeg hogy megvan, és mutatom:

 

Ez az 1920-as évek Angliájából való bőr cigaretta tartó. Szerintem pótolhatatlan…..

 

És akkor ezennel, úgy is jön az új hold nyilasban, és holnap 10millószoros nap:

  legyenek csodák, legyenek nevetések, és legyenek gömbölyű hosszú percek a hónapban, ezt kívánom, és nem csak Magamnak, Nektek is!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Genf

 Ismét nagyon fáradtan, de mégis feltöltődve, de nem kicsit.  Ma Genf felé vettük az irányt, és mennyire jól tettük. Volt cél, de mégis. Merthogy Genf Nekem a kis Párizs.  Genf volt, hogy egy ideig Franciaország fennhatósága alá tartozott. És ezt tökéletesen meglátszik az építészeten. Ugyanazok a ház típusok, a fém korlátokkal, Ha bekötött szemmel vitt volna valaki ide a városka közepébe, nem biztos, hogy egyből azt mondom, hogy na ez tuti nem Párizs.  Nagyon az a feeling, kezdve az igazán igényesen öltözött idősebb, de valamit is magára adó fickókkal. És amikor nagyfiam éppen párt keres nekem, és azt mondja legyen 50 éves, akkor max ilyet tudnék magam mellé elképzelni. De persze tudjuk hol hibázik a rendszer, az ilyen korú pasiknak, pont nem az Én korombeli nő kell. Lépjünk is tovább. Még be se értünk a városba, és máris elvarázsolt, és pont a volt francia vonatkozás miatt, itt is francia a nyelv, kivétel a frankos fizetés, és hogy EU-n kívül vagy, így net is is nuku. Persze ha előfiz

Annecy

Ma végre kimozdultunk az eső alól, és szó szerint. Elmentünk oda, ahol nem esik.  A választott város pedig nem més mint, Annecy Franciaország gyöngyszeme, a francia Velence.  Az óváros rész ugyanúgy vízre épült, mint Velencében. Most lényegesen alacsonyabb itt a víz, látszik is, hogy mennyire tiszta, elképesztő. Aki egyébként videót szeretne látni, kérem a tik-tok-on nézzen, kövessen.  Az óváros, nagyon szép, édes kis alacsonyabb házakkal. Egyébként maga a város, látszik, hogy a turistákra alapul, a legtöbb ház aljában valami souvenir shop. Szokásos tömeg. Nagyon kedves város egyébként, ha azt a szépségét meglátod ami valóban ott van. A vadregényes kis utcákkal, a nagyon helyes spalettás ablakokkal. A lépcsősorokkal, és jó hangulatokkal. Teszek ide képeket, mert elég fáradt vagyok, kb, ennyit tudok írni csak... Sorry.