Ugrás a fő tartalomra

AppRandi 1

 


Míg friss az élmény, írok.

Végre randi lett, gondoltam Én de szuper. Ez a srác, nevezzük Sándornak, mert ez a neve, már első körben lemondta a randit. Alapból fekete ponttal indult a dolog. 

De kezdem az elején: áthívott borozni spontán hozzá, mutassam meg, mennyire vagyok hedo. Ez a gyors, spontán tempó egyébként tetszett, nem tökölünk, hajrá. Aztán eltűnt az éterben, pedig aznap még át is mentem volna, legyünk túl rajta alapon. De 3 óra múlva volt képes válaszolni, így az aznapi átmenetel passz. Megbeszéltünk egy vasárnapot, aminek reggelén ráírtam, illedelmesen. 

- Áll még a meghívás estére?

- Ja, nem lesz jó az este neki, szerda?

Na b@zd meg, mondom ilyenkor magamban. Mert ha nem írok, akkor mikor óhajtotta volna lemondani? De komolyan? 

És akkor ilyenkor átmegyek szenyóba, nem, nem jó a szerda. Még ha jó lett volna akkor sem, nehogymár Ő diktáljon…

Ez a női taktika. (minden srácnak üzenem), irányítás átvétele.

Így aztán a csütörtököt beszéltük meg, okés 6, amiből aztán néhány nap múlva 7 lett. 

Erre tegnap rám ír, hogy azért készüljek, hogy meleg van a lakásban, ne öltözzek fel nagyon.

Egyrészt, akkor miért ide szervezi? Másrészt nem dugni mennék át, de ő ezt akkor még nem tudta.

Így aztán, a borhoz vittem sajtot, meg sós rágcsát, nem megyünk üres kézzel, így neveltek.

Metro kijáratot beszéltük meg, de basszus nem ismertem fel. Az este folyamán kiderül két évvel korábbi képek vannak az appon. És okés, akkor ki volt pattintva, de eltelt két év, és jár edzeni, de a kipattintott képhez sehol nem volt, kerek tömzsi arca lett. Mindegy, nem olyan volt mint a képeken, és ez a lényeg. 

De okés, akkor most ne fordulok vissza, hajrá.

Lakás szoba konyha, így amikor a szobába benyitottam, egy hatalmas franciaágy várt. Remek. 

Volt egy pici ülőalkalmatosság, oda leültem, de ember nem ült hozzám még ilyen közel, így igyekeztem a sajtot magunk közé rakni, hogy kapjak levegőt. De hiába is a nagy taktikázás, mert egy ventilátor kavarta a 35 fokos levegőt a szobában, és kis pántos felsőm, azonnal rám izzadt, így kimenekültem a sarokból, hogy ventilátorhoz. Árnyékként követett, és zónámba hatolva, javasolta a levetkőzést, ő is levenné a pólóját. 

Jeleztem ezt tuti nem, nem értett annyira a szép szóból, mert még vagy 6x javasolta ezt a remek 5letet.

Tehát választhattam, sarokban ülve izzadva, vagy az ágy a ventilátor közelében. Micsoda padhelyzet. Kénytelen voltam az ágyat választani.

Itt indult el a lavina, mert közelebb tudta taktikázni magát. Ja nem, dobni hozzám, fekvőbe helyezve magát.

Lett aztán zene, és jött a csók, gondoltam na legyünk túl ezen, lássuk, hátha előre rosszul ítélkezek, csak lesz ott valami kémia. De zéró, meg se lepődünk, de hogy ehhez, miért kell ágyra fekve teperni, és rám nehezedni, úgy hogy a tüdőmet nyomja a testével 35 fokos meleg levegő közepette, azt még mindig nem értem. 

Kénytelen voltam levegőt kérni, távolságot. Igyekeztem beszélgetést kezdeményezni, de elvesztettem teljesen, innentől már csak a szex. 

Jeleztem, technikai nehézségeim vannak ezzel kapcsolatban. 

-Nem baj, nem zavar. 

-Engem igen.

-És hányadik napnál jársz?

- Vége felé.

-Oh nekem nem jó most a hétvége, mert érek rá.

Magamban akkorát nevettem. Honnan ez a kurva nagy önbizalom? És miért gondolja, hogy Én szeretnék lefeküdni vele, és nem hagynám ezt ki?

Ismét beszélgetést kezdeményeztem, de mindhiába, így megittam a boromat, és jeleztem reggel kelnem kell. Elfogadta.

Kértem, ne kísérjen ki a metróig, kitalálok. Elfogadta.

Jeleztem, hogy másokkal is randizok, szerintem így korrekt ha tudja, de ez egy jó indok lesz, hogy megértse, hogy nem lesz folytatás. 

És akkor ma este randi 2, két fekete ponttal indulásos lesz, kíváncsi leszek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Bumble 1.2

  És akkor jöjjenek az első tapasztalatok a randiappal kapcsolatban: Úgy látom, hogy attól, hogy valaki bejelöl engem, és én is bejelöltem őt, és chat-et indítok, az semmit nem jelent. Ez nekem azért furcsa, mert elvileg ez app azért van, hogy ismerkedj, tehát mondhatni várod mi történik, látod, hogy valaki like-olt, látod, hogy valaki írt, de akkor miért nem veszed ezt figyelembe? Ezt még nem értem. Bár, ma kaptam erre egy rövid választ a threads-en: mellettem beszélget 6 másikkal. És ezzel nekem nincs bajom, mert éppen pont 6 chatben vagyok benne. De Én ha úgy van, mind a 6-al tudok egyszerre csevegni, még az offline életem ellenére is. Multitasking….. Túllépek ezen. De a pasik nem túl aktívak ilyen téren. Mondhatnám, akkor hagyjuk is, végülis ez is egy jel nem? És akkor lássuk a vidámabb felhozatalt. Van bio, amit nem kötelező kitölteni, de vannak, akik igenis élnek ezzel a lehetőséggel:     Alapvetően kolléganőm azt mondta, figyú legalább kreatívak, ami persze igaz. D

AppRandi 2 és 4

Csendben voltam, mert gondoltam hátha alakul a dolog, de ma lezárásra került, így kiérdemelte itt a pozíciót, hogy írjak róla.  Innen folytatom: És akkor ma este randi 2, két fekete ponttal indulásos lesz, kíváncsi leszek. A két fekete pontot a következőkkel érdemelte ki: 1, az este hetes találkozót áttette fél 10-re.   2, Majd találunk valami nyitva lévő helyet a király utcában, mondta kiérdemelte a másodikat. Így indultam neki, de úgy voltam vele, rajtam ne múljon már ez, tényleg nyitott vagyok kompromisszumra képes. Így aztán fél 10 Liszt Ferenc tér. Legalább időben érkezett már ez is valami. Viszont farmer rövidnaci, mintás póló, sportcipő.  Ez nekem azért furcsa, mert okés, hogy ilyen esetleg a hétköznapokban, és ezzel nincs is bajom, de ez egy első randi, ahol magadból a maxot hozod ki.  Mert ha meg így nézem, ez a max és ennél már csak lentebb van, akkor jaj.   De okés, ne kötözködjek este fél 10-kor. Viszont megjegyzésre került, mennyire csinos vagyok, és esetleg így is tudok i