Ugrás a fő tartalomra

Fél havi leltár

 

Tehát eltelt fél hónap a randiapp előfizetésemből. Eddigi eredményeim: 9 abbamaradt chat. Ebből 7 a nem kommunikáció túl sok ideje miatt van, 2 azért mert a másik fél megszakította a csevegést. 2 lemondott randi, amit még fel tudok mutatni.

Most 6 csevegésem van amiből már most előrevetítem, nagyjából 5 az időtúllépés miatt el is fog tűnni.

Az az érdekes, hogy picit visszakanyarodva az előző gondolkozásomhoz itt (klikk) Pasi szupermarket. Kiválasztom a polcon lévő pasit, okés, be is teszem a kosaramba, és ezután jön a beszélgetés, ahol pedig a pasi eldönti, hogy beszélget-e velem, és mennyi ideig….

Ez nekem picit fura. Kosárban a cucc, és majd a cucc eldönti, mit kezdhetsz vele.

Van olyan például, hogy kedvelek Én is, kiderül, hogy kedvel Ő is, és a chatben nem történik semmi. 

a, nem is válaszol az első üzenetemre vagy

b, válaszol, és aztán reagálok, és itt abbamarad.

Kérdezem Én akkor basszus miért is van az összepasszolás? Ne is menjünk bele.

Több csevegés azért maradt abba, mert nincsen bikinis fényképem…..

Ma úgy döntöttem, bio-mat normálisabban megírom. Olyan kevés karakter áll erre rendelkezésre, hogy a felét ki kellett kukáznom, máris nem tűnök olyan szellemesnek. Mindegy lássuk meg mi lesz.

Igyekszem igazán aktív lenni, ami a csevegéseket illeti, ez nekem ugyebár erőfeszítés, mert nem vagyok egy minden nap minden percben elérhető ember, és a mindennapi csevegés is nehezemre esik.

Viszont, amit már határozottan tudok, 36 éves balra megy, nem kell,  túl sok az év köztünk, 37 még talán, és az 50 a felső határ.

Arra is rájöttem, hogy a testére adó pasikat előnyben részesítem, hiszen ha Én ennyit dolgozok a testemen, basszus tegye meg ő is.

Minden Istvánt balra húzok, rossz ómen a név, sajnálom.

És bárki olyat is, aki egy picit is hasonlít a volt férjemre.

 

További statisztikáim:

a magyar pasik nem adnak magukra/ külföldi ugyanaz a korosztály kicsattan az egészségtől a képek alapján.

Budapesten élők kifejezetten slamposak/ Vidékiek valamivel jobb formában vannak.

Öltözködési stílus pocsék (tudom, kritikus vagyok, de ezeket a pasikat még alakítani se lehet)

Értetlenségeim:

Egy győri ember miért írja, hogy Budapestit keres, egyből távkapcsolat? hogy van elképzelve?

Sok külföldi átutazó is használja az appot, azt mondja, jelenleg a reptéren van. Vicces.

 

A másik irány a threads-en keresztül érkezik az insta felületemre:

Pesti ember, de jó 8. kerület. Rögtönöztünk aznap estére. Már akkor is meleg volt, így az esti órák nekem nagyon passzoltak, és meg is beszéltük, Duna parti séta, azaz ő dobta be. Még örültem is.




És akkor engem is kivisz, mint egy kutyát?

És itt nagyon elgurult a türelmem:

 

 

 És ez volt a pont az i-re:

 


És egyébként, itt le is zárult a beszélgetés.

 

És ez a poszt is, mert nem tudok ehhez mit hozzáfűzni…

 

 

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Bumble 1.2

  És akkor jöjjenek az első tapasztalatok a randiappal kapcsolatban: Úgy látom, hogy attól, hogy valaki bejelöl engem, és én is bejelöltem őt, és chat-et indítok, az semmit nem jelent. Ez nekem azért furcsa, mert elvileg ez app azért van, hogy ismerkedj, tehát mondhatni várod mi történik, látod, hogy valaki like-olt, látod, hogy valaki írt, de akkor miért nem veszed ezt figyelembe? Ezt még nem értem. Bár, ma kaptam erre egy rövid választ a threads-en: mellettem beszélget 6 másikkal. És ezzel nekem nincs bajom, mert éppen pont 6 chatben vagyok benne. De Én ha úgy van, mind a 6-al tudok egyszerre csevegni, még az offline életem ellenére is. Multitasking….. Túllépek ezen. De a pasik nem túl aktívak ilyen téren. Mondhatnám, akkor hagyjuk is, végülis ez is egy jel nem? És akkor lássuk a vidámabb felhozatalt. Van bio, amit nem kötelező kitölteni, de vannak, akik igenis élnek ezzel a lehetőséggel:     Alapvetően kolléganőm azt mondta, figyú legalább kreatívak, ami persze igaz. D

AppRandi 2 és 4

Csendben voltam, mert gondoltam hátha alakul a dolog, de ma lezárásra került, így kiérdemelte itt a pozíciót, hogy írjak róla.  Innen folytatom: És akkor ma este randi 2, két fekete ponttal indulásos lesz, kíváncsi leszek. A két fekete pontot a következőkkel érdemelte ki: 1, az este hetes találkozót áttette fél 10-re.   2, Majd találunk valami nyitva lévő helyet a király utcában, mondta kiérdemelte a másodikat. Így indultam neki, de úgy voltam vele, rajtam ne múljon már ez, tényleg nyitott vagyok kompromisszumra képes. Így aztán fél 10 Liszt Ferenc tér. Legalább időben érkezett már ez is valami. Viszont farmer rövidnaci, mintás póló, sportcipő.  Ez nekem azért furcsa, mert okés, hogy ilyen esetleg a hétköznapokban, és ezzel nincs is bajom, de ez egy első randi, ahol magadból a maxot hozod ki.  Mert ha meg így nézem, ez a max és ennél már csak lentebb van, akkor jaj.   De okés, ne kötözködjek este fél 10-kor. Viszont megjegyzésre került, mennyire csinos vagyok, és esetleg így is tudok i