Ugrás a fő tartalomra

Még nem meséltem...

azt még nem is meséltem…mennyire nagyon nehéz venni tányért…..

A válás során sok „apró” dologról lemondtam, néhány nagyobb dologért, és 1 millió forinttal lettem kevesebb, hiszen mindennek ára van. Ezeket kölcsönben használtuk eddig. Most viszont, hogy a ház eladásra került be kell szereznem ezeket. És nagyon nehéz. Nem valami egyszerű venni tányért, mármint, ha olyan vagy mint Én. Ha valami különlegesre, valami másra vágysz. Már egy jó ideje nézegettem a dolgokat, hiszen számtalan dolgot vennem kell. Tányér, pohár, turmix, mikró, kenyérpirító és társkörei. Okés ezek nélkül is lehet élni, csak úgy néz ki nem érdemes. Valahogy megkönnyítik a mindennapokat, kevesebb idő és energia megy el, ha ezek megvannak.

Szóval kicsit sok volt az éjszaka/este hazajárás, gondoltam hasznosabbá teszem magam, és nekikezdek a dolgok beszerzésének most már igazán. De tányért venni…. na azt nem egyszerű…, gondoltam arra is, elhasználjuk a maradék műanyagokat, mint a legtöbb kajálda, amíg megtalálom az igazit, de nagyon úgy festett, ez nem lesz meg egyhamar. Így inkább arra az álláspontra jutottam, veszek egy számomra egészen megfelelő tányérból 3 db-ot, aztán ha vendégek jönnek, marad a műanyag. És majd amikor meglesz az igazi tányér, akkor veszek majd többet.

Valami mást kerestem mint az átlag tányér….utálom ezért magam, hogy nekem miért nem jó valami sima egyszerű…. az ikeásat leszavaztam, hogy ikeás, és annyi ember volt ott, úgy néz ki bárki megveheti, máris értékét vesztette. Zara home nem hozta a megszokott kínálatot, úgy néz ki, várnom kell őszig az új kollekcióra, amikor majd benti tevékenységek jönnek, és esetleg mutatósabb tányérok is. Volt ami tetszett, csak ne lett volna rajta a pötty, aztán egy másik igazán jó lett volna, csak baromi más színben, vagy más alakban, jó lett volna ha mélyebb, ha nagyobb, ha kisebb, szóval mindegyiken volt valami ami miatt nem lopta be magát, csak megalkuvás lett volna.

Aztán kínomban H&M home-ban szétnéztem, és szembe jött a tökéletesen minimalista tányér. És lett 3 nagy és 3 kisebb lapos tányér, potom összegért, a nézettekhez képest. Mondjuk levest nem ebből fogunk enni, azt még keresem….

Oh és lettek új müzlis tálak, na azokat imádom, butlers segített ebben, élmény belőle reggelizni.

Komolyan beteg vagyok szerintem. Bár mint oroszlán szeretem magam nagyon-nagyon szép és különleges dologgal körbevenni, ezért képes vagyok más dolgokról lemondani. Na jó azért baromi fontos volt az ár, mert nagyon sok mindent venni kell, így valahol vonalat kellett húzni. De hosszú távon kellett gondolkozni is közben, hogy lehet, kicsit többet kellene befektetni, de tovább bírja majd.

Most épp húzom a fogam a felmosóra, és a ruhaszárító árára, de ezeket meg kell venni. Nincs mese, ki kell takarítani, és teregetni is valamire.

És közben bekerültem a sorba saját magam is. Hiszen magamra is kell költenem, mert régen megvoltak már a vágyak. De hogy magamra mennyire nehezebben megy még mindig a költekezés, nagyon gáz, + 1 vagy másfél nap gondolkozás, aztán megveszem, fél nap lelkifurdalás minimum.

Oh erről jut eszembe most hogy megtehetném, nem vettem meg a joghurtot még, amit nagyon szeretnék. Azóta nem látok sehol….Hja meglesz beszámolok, csak jaj, legyen olyan finom, mint amennyire vágyom rá…. kérlek.

Szóval ilyen magam csinálta gondokkal küzdök, amikor nem éppen programokra járok….

 

Az írásom nevek említése nélkül történt, anonim, ha valaki hasonlóságot lát az életében a leírtak alapján, az pusztán a véletlen műve.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Beszéljünk az érzésekről….

  Mindenkinek vannak, és mindenki érezte már. Pont ezért érdekes téma. Merthogy, van ezzel azért egy kis gond. A tapasztalt érzéseinket, ugyanúgy mint szinte bármit, jól eltároljuk, és elő- elővesszük ezeket. És itt a gond. Azaz a baj alapvetően az, hogy dolgokhoz kötünk érzéseket. És aztán ha megtörténik a dolog, akkor elvárjuk, hogy az érzés megérkezzen. Ha pedig nem így van, akkor keressük a hibát. Picit belemélyedek ebbe az egész gondolatba: Aki nem jártas a flow gondolkozásban, flow életben az kevésbé figyel erre az egész dologra, mint ahogyan Én, de kifejtem. Képzeljünk el egy nagyon egyszerű jelenetet. Esti találkozó egy pizzériában. Ez jól hangzik ugye? Már előre van egy nagyon szuper elképzelésünk erről az estéről, szinte érezzük a pizza illatát, puhaságát, ízét a szánkban. Megvan? A pizza íze a szánkban és a többi flanc, amit oda gondolunk. Máris elvárásaink vannak az estével kapcsolatban. Magunk által felállított elvárások. Jaj, tök jó lesz a hely, érezzük a mel

Genf

 Ismét nagyon fáradtan, de mégis feltöltődve, de nem kicsit.  Ma Genf felé vettük az irányt, és mennyire jól tettük. Volt cél, de mégis. Merthogy Genf Nekem a kis Párizs.  Genf volt, hogy egy ideig Franciaország fennhatósága alá tartozott. És ezt tökéletesen meglátszik az építészeten. Ugyanazok a ház típusok, a fém korlátokkal, Ha bekötött szemmel vitt volna valaki ide a városka közepébe, nem biztos, hogy egyből azt mondom, hogy na ez tuti nem Párizs.  Nagyon az a feeling, kezdve az igazán igényesen öltözött idősebb, de valamit is magára adó fickókkal. És amikor nagyfiam éppen párt keres nekem, és azt mondja legyen 50 éves, akkor max ilyet tudnék magam mellé elképzelni. De persze tudjuk hol hibázik a rendszer, az ilyen korú pasiknak, pont nem az Én korombeli nő kell. Lépjünk is tovább. Még be se értünk a városba, és máris elvarázsolt, és pont a volt francia vonatkozás miatt, itt is francia a nyelv, kivétel a frankos fizetés, és hogy EU-n kívül vagy, így net is is nuku. Persze ha előfiz

Annecy

Ma végre kimozdultunk az eső alól, és szó szerint. Elmentünk oda, ahol nem esik.  A választott város pedig nem més mint, Annecy Franciaország gyöngyszeme, a francia Velence.  Az óváros rész ugyanúgy vízre épült, mint Velencében. Most lényegesen alacsonyabb itt a víz, látszik is, hogy mennyire tiszta, elképesztő. Aki egyébként videót szeretne látni, kérem a tik-tok-on nézzen, kövessen.  Az óváros, nagyon szép, édes kis alacsonyabb házakkal. Egyébként maga a város, látszik, hogy a turistákra alapul, a legtöbb ház aljában valami souvenir shop. Szokásos tömeg. Nagyon kedves város egyébként, ha azt a szépségét meglátod ami valóban ott van. A vadregényes kis utcákkal, a nagyon helyes spalettás ablakokkal. A lépcsősorokkal, és jó hangulatokkal. Teszek ide képeket, mert elég fáradt vagyok, kb, ennyit tudok írni csak... Sorry.